فوايد كلاه خواب ساتن ابريشم


فوايد استفاده از كلاه خواب ساتن ابريشم چيست؟

 

از مو هاي خود با كلاه خواب ساتن ابريشم مراقبت كنيد .مراقبت از مو هاي بلند به خصوص موهاي فر ، بسيار اهميت دارد . به خصوص در طول شب ، هنگام خواب بايد از مو هايتان محافظت كنيد .شما مي توانيد از كلاه هاي نخي يا كلاه هايي از جنس ساتن معمولي استفاده كنيد ، اما هيچ يك از آن ها ، مزاياي مشابه با كلاه خواب ساتن ابريشم رويش را نخواهند داشت .

 

بيايد به موضوع بپردازيم كه چرا بايد از كلاه خواب ساتن ابريشم استفاده كرد .

 

5 دليل براي اينكه بايد  از كلاه خواب ساتن ابريشم رويش استفاده كنيد :

 

  1. كلاه خواب ساتن ابريشم ، از مواد با كيفيت ساخته شده است و حالت و رطوبت مو را حفظ مي كند .

  2. خواب ساتن ابريشم ضد تعريق است و مو هاي شما را خنك نگه مي دارد .

  3. كش به كار رفته در كلاه خواب ساتن ابريشم رويش بسيار لطيف و راحت است و هنگام خواب ، باعث آزار و اذيت شما نمي شود .

  4. بهترين كلاه خواب از ساتن ابريشم ساخته شده است و كلاه خواب ساتن ابريشم رويش دو لايه است و در هر دو طرف كلاه خواب ، از پارچه ساتن ابريشم استفاده شده است و همچنين از هر دو طرف قابل استفاده است .

  5. ساتن ابريشم تقريبا نصف پارچه هاي پنبه اي و نخي اصطكاك ايجاد مي كند .به همين دليل موهاي شما عاري از هر گونه شكستگي ، گره و موخوره خواهد بود .كلاه ساتن ابريشم به شما كمك مي كند كه موهاي شما رطوبت خود را حفظ كند و براق تر به نظر برسد .كلاه ساتن ابريشم از شكستگي ، شكافتن انتهاي مو ها يا همان مو خوره جلوگيري مي كند به خصوص زماني كه به عنوان كلاه خواب استفاده مي شود .

 

 

 

 

چه مو هاي بلند لخت و كراتينه داشته باشيد و چه موهاي فر و چه مو هاي طبيعي داشته باشيد ، كلاه ساتن ابريشم يكي از ضروريات مراقبت از مو است .كلاه ساتن ابريشم فقط يك محصول نيست ، بلكه يك سرمايه گذاري براي سلامت مو است و بخشي جدايي ناپذير از يك روتين موي استاندارد است .

 

 

نكته مهم اين است كه بايد مطمين شويد كه يك كلاه ساتن ابريشم اصل بر سر داريد .كلاه هاي ساتن معمولي ، ساتن كش ، ساتن فرانسه ، ساتن ال ايكس و ساتن هايي از اين قبيل ، اين فوايد را براي مو ندارند ، چرا كه در بافت پارچه هاي ذكر شده ،مقداري كش به كار رفته است و همين كش به كار رفته شده در پارچه ، باعث جريان الكتريسيته در مو مي شود و اجازه نمي دهد مو خنك بماند .و همچنين پارچه هايي كه كش در آن ها به كار رفته شده خيلي سريع پود پود مي شوند و دوام كمي دارند .

كلاه خواب ساتن ابريشم از مو محافظت ميكند و حالت آن را حفظ مي كند .

 

 

موها را به رطوبت آغشته كنيد .

با مو خوره مبارزه كنيد .

به مو هاي خود درخشندگي بدهيد .

و مدل مو هاي خود را حفظ كنيد .

 

 

ساتن ابريشم  ، محصولات مراقبتي كه در روتين مو هايتان استفاده مي كنيد و همچنين روغن طبيعي موهايتان را جذب نمي كند . بنابراين ، با مو هاي وز و خشك خدا حافظي كنيد و همچنين از هدر دادن محصولات آرايشي گران قيمت ، جلوگيري مي كنيد .كلاه خواب ساتن ابريشم ضد حساسيت و ضد تعريق است و سر شما هنگام خواب ، بيش از حد گرم و داغ نمي شود و باعث تعريق نمي شود .

 

 

كلاه ساتن ابريشم را مي توانيد هم در هنگام روز و هم در هنگام خواب بپوشيد تا هر روز ، يك روز خوب براي مو هاي شما باشد .راحت بخوابيد و از خواب زيبايتان لذت ببريد و با موهاي زيبا از خواب بيدار شويد .كلاه ساتن ابريشم رويش همه كاره است و براي انواع مو مناسب است .مي توان آن را در رختخواب  و همچنين هر زمان كه ، مراقبت از پوست و آرايش خود را انجام ميدهيد ،از آن استفاده كنيد .هنگام انجام روتين پوستي ، هنگام استفاده از ماسك هاي پوستي و هنگام آرايش و اصلاح صورت  و ....در هر زمان ، ميتوانيد از اين كلاه ساتن ابريشم زيبا استفاده كنيد و موهايتان را با آن جمع كنيد . اين كلاه بدون اينكه مو هاي شما را خراب كند ، مو ها را از چشمان شما دور نگه مي دارد .

 

 

كلاه ساتن ابريشم بسيار راحت است . سفت نيست اما از سرتان هم سر نمي خورد و نمي افتد و در جاي خود باقي مي ماند .

يكي از كاربران مي گويد : اين كلاه براي من عالي است . من موهاي بلندي دارم و اين كلاه ساتن ابريشم ، تنها چيزي است كه از مو هايم مراقبت مي كند .كلاه تمام شب روي سر من مي ماند .من گره هاي پايين موهايم متنفرم و اين كلاه به صاف ماندن پايين موهايم كمك بسياري مي كند .

كلاه خواب ساتن ابريشم در رنگ هاي متنوعي عرضه شده است .ما همچنين چشم بند خواب ، اسكرانچي و روبالشتي هاي خود را با همين رنگ ها عرضه مي كنيم تا بتوانيد به راحتي ، اين محصولات مراقبتي را با هم ست و هماهنگ كنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تمامي محصولات ساتن ابريشم رويش ، از كيفيت بسيار بالايي بر خوردارند و سال ها دوام مي آورند .براي بهره بردن بيشتر از محصولات مراقبتي ساتن ابريشم ، ميتوانيد كلاه ساتن ابريشم را با روبالشتي ساتن ابريشم رويش ست كنيد  و بدين وسيله از پوست خود نيز ، مراقبت كنيد . ساتن ابريشم به طور طبيعي ضد حساسيت ، غير تحريك كننده ،آبرسان و حتي ضد پيري است . زماني كه روي ساتن ابريشم مي خوابيد ،خطوط و چين و چروك هاي جديد كمتري مشاهده مي كنيد .

ساتن ابريشم محصول ارزنده اي براي زيبايي و سلامت پوست و مو است . محصولات مراقبتي ساتن ابريشم خود را ، از يك برند معتبر و با كيفيت ، مانند رويش خريداري كنيد .

 

 

از تمام كساني كه تا كنون از محصولات مراقبتي ساتن ابريشم رويش استفاده كرده اند ، دعوت مي كنيم ، تا هم اكنون ، نظرات خود را درباره تجربه استفاده از كلاه خواب ساتن ابريشم رويش با كاربران به اشتراك بگذاريد ...

براي خريد آسان كلاه خواب ساتن ابريشم رويش اينجا كليك كنيد

دیدگاه شما (9)

1402 شهریور 5, یکشنبه پريسا عابدي

واقعا همينطوره.من از اسكرانچي ساتن استفاده كردم و واقعا راضي بودم.

1402 شهریور 11, شنبه مريم محمدي

فقط بايد استفاده كرد كه تفاوتش رو فهميد

1402 شهریور 18, شنبه نيما مرادي

سلام وقت بخير.از چشم بندي كه ازتون تهيه كردم خيلي راضي بودم.لازم بود ازتون تشكر كنم.

1402 شهریور 18, شنبه سارا عباسي

سلام .كيفيت و دوخت كاراتون خيلي تميز و عالي بود.مطابق عكساتون بودن.ممنون از شما

1402 مهر 5, چهارشنبه مهسا نامداري

سلام .وقت بخير.خواستم بگم واقعا عالي هستن اسكرانچي هايي كه ازتون گرفتم..و خيلي راضي ام.ممنون از محصولات خوبتون

1402 مهر 17, دوشنبه سحر

واقعا حس خيلي خوبيه خوابيدن روي همچين پارچه لطيفي

1402 مهر 17, دوشنبه amir

man do joft gereftam.keyfiyat vaghean awli bod .mamnon az shoma

1402 مهر 17, دوشنبه اليشا

اصلا قابل مقايسه با روبالشتي نخي نيست . همينو ميتونم بگم فقط

پاسخ مدیریت:

دقيقا همينطوره

1402 مهر 17, دوشنبه نازنين

سلام .الان كه مقايسه كردم ديدم همه مشخصاتي كهنوشته شده رو داره .ممنون بابت محصولات خوبتون


واتساپ