مراقبت از روبالشتي ساتن ابريشم


 

چطور از روبالشتي ساتن ابريشم خود مراقبت كنيم ؟

 

 

نحوه شستشوي صحيح روبالشتي ساتن ابريشم :

روبالشتي هاي ساتن ابريشم نياز به مراقبت ويژه اي دارند .در اينجا ، نحوه شستشو ، خشك كردن و اتوكشي روبالشتي و تمامي محصولات ساتن ابريشم را توضيح مي دهيم . اين توضيحات مي تواند به شما كمك كند ، كه از روبالشتي و ساير اكسسوري هاي ساتن ابريشم خود ، به خوبي مراقبت و نگهداري كنيد .

 

روبالشتي هاي ساتن ابريشم مي توانند به اتاق خواب شما زيبايي ببخشند ، به همين دليل است كه بايد از آن ها به خوبي مراقبت كنيد .

 

اگر روبالشتي ساتن ابريشم در اتاق خواب خود داريد ، پس مي دانيد كه اين پارچه ها ، بافت نرمي را براي شما در هنگام خواب ايجاد مي كنند و اين ظرافت پارچه ، به اين معني است كه شما نمي توانيد رو بالشتي هاي خود را ، با هر لباسي داخل ماشين لباسشويي بياندازيد و خشك كردن آ ن ها نيز مراقبت ويژه اي مي طلبد .روبالشتي ساتن ابريشم نياز به مراقبت بيشتري دارد . در غير اين صورت ، پارچه ساتن ابريشم ظريف مي تواند آسيب ببيند .

 

 

دو روش براي شستن روبالشتي هاي ساتن ابريشم وجود دارد :

 

روش اول : شستشوي دستي

روش دوم : شستشوي ماشيني

 

 

نحوه شستشو با دست : روبالشتي را به سمت داخل بچرخانيد ، تا از لايه بيروني محافظت كنيد .سينك يا تشت را با آب سرد پر كنيد . ( از استفاده از دماي آب كرم خودداري كنيد . زيرا ميتوانيد باعث انقباظ و آسيب به بافت پارچه شود .)

چند قطره شوينده ملايم ، بدون سفيد كننده به آب اضافه كنيد . روبالشتي را زير آب بگذاريد و اجازه بدهيد چند دقيقه خيس بخورد . روبالشتي را به آرامي ورز دهيد و آب را با دستتان به هم بزنيد . از پيچاندن روبالشتي خودداري كنيد و در نهايت  روبالشتي را زير آب سرد بشوييد و آبكشي كنيد .

 

 

 

 

نحوه خشك كردن روبالشتي ساتن ابريشم بعد از شستن با دست : آب اضافي را به آرامي فشار دهيد . مطمئن شويد كه رو بالشتي را زياد پيچ و تاب ندهيد و مطمئن شويد كه اين كار را محكم و سفت انجام ندهيد . آب اضافي را بگيريد و آن را سريع پهن كنيد تا چين و چروك نشود و  كاملا خشك شود . روبالشتي را به مدت طولاني زير نور آفتاب رها نكنيد و بلافاصله بعد از خشك شدن آن را برداريد .

 

 

 

 نحوه شستشو با ماشين لباسشويي : در مرحله اول روبالشتي را به داخل برگردانيد و وارونه كنيد ، تا از ساتن ابريشم مراقبت كنيد . براي جلوگيري از گير كردن ، آن را در يك كيسه لباسشويي مشبك قرار دهيد . از يك شوينده ملايم و بدون سفيد كننده استفاده كنيد و مي توانيد مقداري نرم كننده پارچه نيز اضافه كنيد . گزينه سيلك را انتخاب كنيد  يا يك چرخه ظريف و ملايم  را در ماشين لباسشويي خود انتخاب كنيد . از تنظيم آب سرد براي شستشو و آبكشي استفاده كنيد . آب داغ مي تواند به بافت پارچه ساتن ابريشم آسيب برساند.

 

 

 

 

 
 
اتو كشي ساتن ابريشم : ممكن است نيازي به اتو كردن روبالشتي ساتن ابريشم خود نداشته باشيد .در واقع اگر ميخواهيد به عمر روبالشتي خود كمك كنيد ، بهتر است از اتو كشي آن خودداري كنيد . ولي اگر به اتو كشي روبالشتي هاي ساتن ابريشم چروك شده نياز داريد ، از بخار آب استفاده نكنيد .از قسمت وارونه پارچه اتو كنيد ودرجه اتو را روي حالت سيلك قرار دهيد ،يعني روي پايين ترين حالت اتو ، تا به پارچه آسيبي وارد نكند . پس تا آنجا كه ممكن است از اتو كردن روبالشتي ساتن ابريشم اجتناب كنيد .

 

 

براي خريد آسان روبالشتي ساتن ابريشم اينجا كليك كنيد

دیدگاه شما (9)

1402 شهریور 5, یکشنبه پريسا عابدي

واقعا همينطوره.من از اسكرانچي ساتن استفاده كردم و واقعا راضي بودم.

1402 شهریور 11, شنبه مريم محمدي

فقط بايد استفاده كرد كه تفاوتش رو فهميد

1402 شهریور 18, شنبه نيما مرادي

سلام وقت بخير.از چشم بندي كه ازتون تهيه كردم خيلي راضي بودم.لازم بود ازتون تشكر كنم.

1402 شهریور 18, شنبه سارا عباسي

سلام .كيفيت و دوخت كاراتون خيلي تميز و عالي بود.مطابق عكساتون بودن.ممنون از شما

1402 مهر 5, چهارشنبه مهسا نامداري

سلام .وقت بخير.خواستم بگم واقعا عالي هستن اسكرانچي هايي كه ازتون گرفتم..و خيلي راضي ام.ممنون از محصولات خوبتون

1402 مهر 17, دوشنبه سحر

واقعا حس خيلي خوبيه خوابيدن روي همچين پارچه لطيفي

1402 مهر 17, دوشنبه amir

man do joft gereftam.keyfiyat vaghean awli bod .mamnon az shoma

1402 مهر 17, دوشنبه اليشا

اصلا قابل مقايسه با روبالشتي نخي نيست . همينو ميتونم بگم فقط

پاسخ مدیریت:

دقيقا همينطوره

1402 مهر 17, دوشنبه نازنين

سلام .الان كه مقايسه كردم ديدم همه مشخصاتي كهنوشته شده رو داره .ممنون بابت محصولات خوبتون


واتساپ